יעלון: "אם לא יוגש כתב אישום נגד נתניהו אספר את הכל"

    איתי גדסי 4 Comment on יעלון: "אם לא יוגש כתב אישום נגד נתניהו אספר את הכל"

    בוגי יעלון במתקפה על ראש הממשלה בשבתרבות במבשרת: "יש לו מדיניות מכוונת להחליש את שומרי הסף – התקשורת, בה"מ העליון והמשטרה" • הודיע כי בקרוב יכריז על האיש שיהיה מספר 2 במפלגתו החדשה ואמר כי הוא מתנגד לעסקת חליפין במסגרתה מחזירים מחבלים חיים תמורת גופות

    בימים טובים יותר
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משה (בוגי) יעלון יצא היום (שבת) במתקפה חריפה נגד רה"מ והאשים אותו במדיניות מכוונת להחלשת גורמי האכיפה והחוק במטרה לפגוע בליגיטמיות שלהם ובחקירות המתנהלות נגדו.

    באירוע שבתרבות במבשרת ציון, בהנחיית ורד ושלום ירושלמי, אמר יעלון כי יש היום מדיניות מכוונת להחליש את כל שומרי הסף – מההתנפלות היזומה על אמצעי התקשורת ועד הפגיעה המתמשכת בביה"מ העליון וכל זאת במטרה לפגוע בליגיטמיות של מוסדות אלו.

    "רוצים להעביר את תקציב המשטרה למשרד לביטחון פנים במטרה להחליש את אגף החקירות. זו מדיניות שבה נגמרה הבושה לפגוע בחוקרים", אמר יעלון והוסיף " מתנהלות שלוש חקירות נגד רה"מ ומי שנתפס כאשם זה לא רה"מ, אלא מי שכביכול מנסה להפיל אותו", אמר שר הביטחון לשעבר.

    יעלון גם התייחס לנסיבות עזיבתו את משרד הביטחון ואמר כי הוא העדיף התנגשות עם נתניהו בנושא רכישת הצוללות, על פני המשך כהונתו כשר ביטחון. הוא גם אמר שאין לו ספק שיוגשו כתבי אישום בפרשת 'תיק 3000' (הצוללות), אך אם לא יקרה כך – הוא בעצמו יצא לציבור לספר את שידוע לו.

    בעניין ההסכם בין טראמפ לפוטין להפסקת האש בסוריה, אמר יעלון כי זו לא תחזיק מעמד, שכן  מדובר בסיכסוך ארוך ומורכב שאינו יכול להיפתר ברמת המנהיגים. בעניין העיסקה המתגבשת להחלפת גופות החיילים הדר גולדין ואורון שאל ואת האזרח אברה מנגיסטו – אמר יעלון בי הוא מתנגד לשיחרור אסירים חיים תמורת גופות.

    בהתייחס לעתידו הפוליטי אמר יעלון שהוא מקבל פניות רבות מראשי מפלגות ואנשים פוליטיים לחבור ולהצטרף אליהם. "אני שוקד על יצירת חיבור כוחות כדי להציע מנהיגות אחרת לזו שנתניהו מוביל ושמורידה אותנו מהפסים.  זה אומר שיש לנו דיבורים גם עם 'יש עתיד', גם עם 'כולנו' וגם עם המחנה הציוני. בקרוב אכריז על מספר 2 שלי והתמונה תתבהר", אמר יעלון.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איזה חיסולים הולך בפוליטקה, ה' ישמרנו

    2. 3

      תספר, אני מרשה
      אל תאיים, תקיים!!!

    3. 2

      משהו יכול להסביר מדוע אם היה משהו לדבריו מדוע שתק עד שהנושא עלה הרי הוא עבד עם נתניהו איך הוא שתק זה פלילי צריך לחקור אותו על כך שלא דיווח על פשע שנעשה כביכול בידיעתו

    4. 1

      חברים היינו במצרים